February 1, 2011

tentang SAMURA




Sudah hampir 2 bulan saya meninggalkan zaman persekolahan saya...Amat berat untuk meninggalkan sekolah tercita, SAMURA..Rakan-rakan saya amat saya rindui terutama rakan sekelas dan rakan sebilik..Kehidupan di sekolah bersama rakan-rakan walaupun berjauhan daripada keluarga amat seronok, walaupun pada mulanya berasa tertekan kerana kehidupan di SBP sangat memenatkan..Kehidupan di asrama telah banyak mengajar saya untuk berdikari dan lebih menghargai orang sekeliling..Rakan-rakan juga sangat memahami  dan kami banyak berkongsi suka dan duka..Bagaimana kehidupan menjadi kakak dan adik di sekolah telah saya rasai..Dan kini, apabila berjauhan dengan mereka seperti berjauhan dengan sebuah keluarga yang baru..Dan saya amat merindui keluarga baru saya itu..










No comments: